Ημερομηνία:22-07-2007
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΑΠΌ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΚΈΣ ΓΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΉΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ Κ.Λ.Π

ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ
 .
Αγαπητοί συνάδελφοι της Ε.Α.Κ.Π. .
Υπηρετώ στην Π.Υ. …………. Κατ αρχήν μπράβο σας για τον αγώνα που κάνετε . Δίνετε σε όλους μας ελπίδα ότι δεν είναι όλα για όλα ξεπουλημένα .
Αυτές τις μέρες τα είδαμε και τα ζήσαμε φυσικά όλα .  
Αυτό που δεν είδαμε ήταν η προστασία από τους δημοσιοσχεσίτες συνδικαλιστικούς παράγοντες που έχουμε εκλέξει πανάθεμά μας !!
Αλλά τους ευχαριστηθήκαμε όμως με τόσο ζήλο που έδειξαν στα κανάλια για να μπερδέψουν τον κόσμο αλλά και εμάς φυσικά για το τι πραγματικά συμβαίνει σε αυτό το ρημάδι έτσι όπως το κατάντησαν Σώμα .
Η δική σας στάση όμως συνάδελφοι μας ικανοποίησε .
 Καταλάβαμε ότι δύσκολα μπορεί να ακουστεί η φωνή της αλήθειας . Είδαμε τα εμπόδια που σας έβαζαν και τον απεριόριστο χρόνο που έδιναν σε κάτι περίεργους και απίθανους που ήρθαν από το πουθενά, ανύπαρκτοι και άφαντοι όλο το υπόλοιπό διάστημα να μιλήσουν για τα προβλήματα μας !!!!
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω όμως και με απασχολεί όλο αυτό το διάστημα, όπως πιστεύω απασχολεί και άλλους συναδέλφους γιατί από ότι μαθαίνω το κάνουν σχεδόν σε όλες τις υπηρεσίες είναι ότι μας καλούν συνεχώς επιφυλακή όταν έχει στάδιο επιχειρησιακής ετοιμότητας 2 το οποίο διατάσσετε όταν υπάρχει στον χάρτη επικινδυνότητας 3- 4 -5 κ.λ.π
Θα ήθελα να ξέρω λοιπόν είναι νόμιμο αυτό και εάν όχι τι μπορούμε να κάνουμε ;
Συνάδελφοι της Ε.Α.Κ.Π. ξέρω ότι τέτοιες ώρες για όλους μας ο χρόνος είναι πολύτιμος και πολύ περισσότερο για εσάς που παλεύεται αδιάκοπα .
Δεν θέλω πολλά, μόνο μία απλή απάντηση εάν είναι νόμιμο ή παράνομο και εγώ θα προσπαθήσω να βρω τον τρόπο να το αντιμετωπίσω. Σας ευχαριστώ.
Καλή δύναμη στον αγώνα σας . 
 
Με εκτίμηση
………. ……………..
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ   
 
Αγαπητέ συνάδελφε σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια .
Για το θέμα της επιφυλακής που έθεσες  η Ε.Α.Κ.Π. έχει τοποθετηθεί και το έχει αναλύσει μέσα από σχετικό άρθρο του 2ου τεύχους της Φωνής του Πυροσβέστη το οποίο μπορείς να το βρεις στην ιστοσελίδα μας στο κεφάλαιο « Φωνή του Πυροσβέστη » με τίτλο “ Eπιφυλακή” .
Όντως αυτό το διάστημα και κυρίως μετά την φωτιά στην Πάρνηθα βρήκαν ευκαιρία να επιβάλουν με το έτσι θέλω για να καλύψουν υπηρεσιακές ανάγκες την πρόσθετη εργασία κατ αυτόν τον τρόπο.
Η ΕΑΚΠ το ζήτημα αυτό το αντιμετώπισε από την πρώτη στιγμή και βοήθησε πολλούς συναδέλφους να το χειριστούν ανάλογα ώστε να μην περάσει.
Είναι παράνομη συνάδελφε η επιφυλακή κατ αυτόν τον τρόπο . Γιατί δεν έρχεται να αντιμετωπίζει κάτι ξαφνικά γεγονότα που προκύπτουν από συμβάντα αλλά να καλύψει πάγιες ανάγκες .
Είναι στο χέρι μας λοιπόν να το αντιμετωπίσουμε όπως πρέπει . Φυσικά αυτό είναι υποχρέωση των Ενώσεων να το κάνουν αλλά όπως το έχουμε ξαναπεί οι ποιο πολλές ενώσεις εάν εξαιρέσουμε δύο με τρεις λειτουργούν ως στυλοβάτες της Φυσικής και πολιτικής ηγεσίας σε κάθε αντεργατική τους ενέργεια .
Όπου όμως αντιμετωπίστηκε το ζήτημα αυτό με υπεύθυνο και σωστό τρόπο και πάνω από όλα με αποφασιστικότητα υπήρξε λύση .
Ξέρεις συνάδελφε όταν αρχίζουν να έρχονται αντιμέτωποι με τις ευθύνες τους όλοι αυτοί που σήμερα διατάζουν επιφυλακή κατόπιν άνωθεν προφορικών εντολών και πιέσεων μέσα από τεκμηριωμένες αναφορές και είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν τεκμηριωμένα τότε τα πράγματα αλλάζουν. Γιατί η παρανομία είναι παρανομία και όταν έρθει η ώρα να αιτιολογήσουν τις πράξεις τους δεν θα τους καλύψει κανείς .
Τέλος πάντων για να μην μακρηγορούμε  παρακάτω θα σου επισυνάψουμε σχετικές αναφορές που θα σε βοηθήσουν και να κατανοήσεις τι ισχύει αλλά και να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα.
 
 Αυτό που πρέπει να κάνεις αρχικά είναι να ζητήσεις με αναφορά να σου απαντήσει εγγράφως η διοίκηση σου για ποιόν λόγο σε κάλεσε επιφυλακή ή σε όρισε σε πρόσθετη υπηρεσία παρά την θέληση σου .
Όταν σου απαντήσει και φυσικά επικαλεστεί τα στάδια επιχειρησιακής ετοιμότητας επανέρχεσαι με μία αναφορά παραπόνων που εκθέτεις τις αντιρρήσεις σου και ζητάς να μην σε καλέσει ξανά επιφυλακή κατ αυτόν τον τρόπο προειδοποιώντας ότι θα προβείς σε κάθε νόμιμη ενέργεια εάν αυτό συνεχιστεί . ( Βλέπε σχετικές αναφορές  1η και 2η  ) .
Σου παραθέτουμε και άλλες σχετικές αναφορές για επιβολή πρόσθετης εργασίας . 
  
 
 
ΑΝΑΦΟΡΑ 1Η
 
     Δ.Υ.                                                                                                           …………. …/…/2007
 
 
                                                                         Ο 
                            ……… ( ……. ) …………….   ……………….. ……………..
 
                                                                    Προς 
                                                          Την Διοίκηση του
                                                                ΕΝΤΑΥΘΑ  
 
    Θέμα : Έκφραση παραπόνων σχετικά με ορισμός σε πρόσθετη υπηρεσία 
 
Σχετ: Η υπ. αριθμ. …. Φ. Α. … - ….-…-07   με θέμα « Ορισμός σε πρόσθετη υπηρεσία ». 
 
   Σας αναφέρω ότι αφού έλαβα γνώση του περιεχομένου τις παραπάνω σχετικής απάντησης που μου δώσατε μέσω τις οποίας μου γνωστοποιείτε τους λόγους που ορίζομαι σε πρόσθετη υπηρεσία και βάση ποιών σχετικών διατάξεων, έχω να πω τα εξής :
 Κατ αρχήν δηλώνοντας εκ των προτέρων τον σεβασμό μου στις αποφάσεις της διοίκησης μου, οφείλω να ζητήσω την κατανόηση σας για την βούληση μου να ξανα τοποθετηθώ στο θέμα που ως εργαζόμενο με απασχολεί, αλλά αυτό συμβαίνει καθ ότι:
α) Δύναται κατά την προσωπική μου αντίληψη να επηρεάσει αρνητικά ο επαναλαμβανόμενος και παρά την θέληση μου ορισμός σε πρόσθετη υπηρεσία πέραν του προβλεπόμενου υποχρεωτικού μου ωραρίου την ομαλότητα του οικογενειακού μου προγραμματισμού, τις εν γένει κοινωνικές μου υποχρεώσεις και την προσωπική μου ασφάλεια εξ αιτίας πιθανού ατυχήματος λόγω υπέρμετρης κόπωσης. 
β) Η επίκληση στην απάντηση σας των από … μέχρι και την …. σχετικών διατάξεων του Π.Δ. 210/92 και των διαταγών του Α.Π.Σ. βάση των οποίων ορίζομαι σε πρόσθετη υπηρεσία, κατά την εκτίμηση μου δεν δικαιολογούν τον ορισμό μου σε πρόσθετη υπηρεσία και αντίκειται στο πνεύμα των ισχυουσών κανονιστικών διατάξεων για τους παρακάτω λόγους :
 Γνωρίζω ότι:
 Ο υποχρεωτικός χρόνος εργασίας του πυροσβεστικού προσωπικού είναι αυτός που προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις όπως αυτές κωδικοποιούνται από τις παρ.2 και 3 του άρθρου 23 του Π.Δ. 210/ 1992 «Ανάληψη καθηκόντων φυλακής » καθώς και την υπ. αρίθμ. 9459 Φ.105.6 / 16-3-1987 Δ/γη Α.Π..Σ. με Θέμα « Κωδικοποίηση Δ/γων θέσπισης και εφαρμογής 5νθήμερης εβδομάδας εργασίας και καθιέρωση τρόπο διεξαγωγής της υπηρεσίας στους πυρ/κους Σταθμούς ». 
·        Πέραν αυτού του χρόνου μπορεί να οριστεί ο υπάλληλος ανεξάρτητα της βούλησης του βάση της παρ. 4 του άρθρου αυτού σε πρόσθετη εργασία όταν προκύπτουν έκτακτες ανάγκες εξ αιτίας συμβάντων όπως πυρκαγιών, πλημμυρών κ.λ.π.
·        Όπως επίσης ότι μπορεί να κληθεί σε επιφυλακή το πυροσβεστικό προσωπικό βάση της παρ. 3 του άρθρου 24 του ιδίου Π.Δ. υπό τις προϋποθέσεις που καθορίζει για την ορθολογική της χρήση η υπ. αρίθμ. 20185 Φ.105.9 4/6/1999 διαταγή Α.Π.Σ. για την αντιμετώπιση και μόνο εκτάκτων αναγκών που μπορούν να δημιουργηθούν από συμβάντα και οι υπάρχουσες εν υπηρεσία δυνάμεις δεν επαρκούν.
 Και στις δύο περιπτώσεις ως απαραίτητη προϋπόθεση για τον ορισμό σε πρόσθετη υπηρεσία του υπαλλήλου είναι η ύπαρξη εκτάκτων αναγκών εξ αιτίας συμβάντων και όχι η κάλυψη διαρκών και πάγιων αναγκών της υπηρεσίας.
 Η εκπομπή περιπολικού όμως και η κάλυψη εξόδου δεν αποτελεί έκτακτο γεγονός προς αντιμετώπιση που δημιουργήθηκε από συμβάντα αλλά αποτελεί προβλέψιμη και προγραμματισμένη υπηρεσιακή ενέργεια στα πλαίσια του αντιπυρικού σχεδιασμού λαμβανομένου υπόψη την έλλειψη προσωπικού, τις φετινές ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες καθώς και την επικινδυνότητα της περιοχής.
 Η από …. έως και …. σχετικές διαταγές του Α.Π.Σ. που εκδίδονται σε σχέση με τα στάδια επιχειρησιακής ετοιμότητας δεν προϋποθέτουν ορισμό σε πρόσθετη υπηρεσία χωρίς την θέληση του υπαλλήλου αλλά προβλέπουν την ετοιμότητα και επαγρύπνηση των εν υπηρεσία δυνάμεων και του μηχανολογικού εξοπλισμού.
 Η εκπομπή περισσοτέρων περιπολικών και επάνδρωση περισσότερων οχημάτων γίνεται στα πλαίσια που το επιτρέπει ο αριθμός του υπάρχοντος εν υπηρεσία προσωπικού . 
 Με δεδομένο ότι ο ορισμός του υπαλλήλου σε πρόσθετη υπηρεσία βάση των προαναφερόμενων σχετικών κανονιστικών διατάξεων γίνεται μόνο για την αντιμετώπιση έκτατων αναγκών, ενώ η έκδοση των από την β έως και ια σχετικών διαταγών και όσων ακόμη επακολουθήσουν αποτελεί πάγια επιχειρησιακή ενέργεια για όλη την αντιπυρική περίοδο ως μέτρο αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων εξ αιτίας των αναμενόμενων καιρικών συνθηκών λόγω θέρους, εκ των πραγμάτων προκύπτει ότι δεν αποτελούν έκτακτο γεγονός οι ανάγκες που αναφέρονται στην σχετική απάντηση σας και δεν απορρέουν υποχρέωση για τον υπάλληλο σε πρόσθετη υπηρεσία χωρίς την θέληση του. 
 Στην βάση όσων σας αναφέρω παραπάνω εκτιμώ ότι ο ορισμός μου σε πρόσθετη υπηρεσία παρά την θέληση μου βάση της σχετικής διαταγής χωρίς να συντρέχουν οι λόγοι που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις των άρθρων 23 & 24 του Π.Δ. 210/92 καταστρατηγεί τον υποχρεωτικό χρόνο εργασίας μου σε βάρος του ελεύθερου δικαιούμενου χρόνου μου.
 Για τον λόγο αυτό ζητώ να μην ορίζομαι σε πρόσθετη υπηρεσία εάν δεν συντρέχουν οι λόγοι των σχετικών κανονιστικών διατάξεων και σας αναφέρω ότι επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου για την πέραν των προβλεπομένων υπέρβαση του χρόνου εργασίας μου .
 Αφού λάβετε γνώση των παραπάνω παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες και όπως η παρούσα κοινοποιηθεί στην Περιφερειακή Διοίκηση Πυρ/κων Υπηρεσιών …………….
 
 
                                                          
                                                      
 
                                                                                                                      ………. .   ………………   
                                                                                                                               ……………..                                                                                                                         
 
 
ΑΝΑΦΟΡΑ 2Η 
 
 
 
 
     Δ.Υ.                                                                                                        ………..    ……./07 /2007
 
 
                                                                        Ο 
                                  ……………. ( ……… ) …………. ……….     …….
 
                                                                    Προς 
                                                          Την Διοίκηση του
                                                                ΕΝΤΑΥΘΑ  
 
    Θέμα : Έκφραση παραπόνων σχετικά με ορισμό σε πρόσθετη υπηρεσία 
 
Σχετ: Η από …./…/07 υπ. αριθμ…… διαταγή Π.Υ. ….. με θέμα « ………. ……….. ». 
 
   Σας αναφέρω ότι αφού έλαβα γνώση του περιεχομένου τις παραπάνω σχετικής απάντησης που μου δώσατε μέσω τις οποίας μου γνωστοποιείτε τους λόγους που ορίζομαι σε πρόσθετη υπηρεσία, έχω να πω τα εξής :
 Κατ αρχήν δηλώνοντας εκ των προτέρων τον σεβασμό μου στις αποφάσεις της διοίκησης μου, οφείλω να πω ότι με την υποβολή της παρούσας κάνω χρήση του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος μου μέσω και των σχετικών διατάξεων του Κ.Ε.Υ.Π.Σ., να τοποθετούμε για θέματα που με αφορούν και να ζητώ διευκρινήσεις και λύσεις επί προβλημάτων που ανακύπτουν από υπηρεσιακές ενέργειες και επηρεάζουν την εν γένει υπηρεσιακή και προσωπική μου κατάσταση. Για τον λόγο αυτό οφείλω να ζητήσω την κατανόηση σας για την βούληση μου να ξανα τοποθετηθώ στο θέμα που ως εργαζόμενο με απασχολεί, αλλά αυτό συμβαίνει καθ ότι:
α) Δύναται κατά την προσωπική μου αντίληψη να επηρεάσει αρνητικά ο επαναλαμβανόμενος και παρά την θέληση μου ορισμός σε πρόσθετη υπηρεσία πέραν του προβλεπόμενου υποχρεωτικού μου ωραρίου την ομαλότητα του οικογενειακού μου προγραμματισμού, τις εν γένει κοινωνικές μου υποχρεώσεις και την προσωπική μου ασφάλεια εξ αιτίας πιθανού ατυχήματος λόγω υπέρμετρης κόπωσης. 
β) Η επίκληση στην απάντηση σας του δείκτη επικινδυνότητας και η εφαρμογή βάση αυτού του Β΄ Σταδίου ετοιμότητας βάση των οποίων κλήθηκα σε επιφυλακή, κατά την εκτίμηση μου δεν δικαιολογούν τον ορισμό μου σε πρόσθετη υπηρεσία και αντίκειται στο πνεύμα των ισχυουσών κανονιστικών διατάξεων για τους παρακάτω λόγους :
 Γνωρίζω ότι:
 Ο υποχρεωτικός χρόνος εργασίας του πυροσβεστικού προσωπικού είναι αυτός που προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις όπως αυτές κωδικοποιούνται από τις παρ.2 και 3 του άρθρου 23 του Π.Δ. 210/ 1992 «Ανάληψη καθηκόντων φυλακής » καθώς και την υπ. αρίθμ. 9459 Φ.105.6 / 16-3-1987 Δ/γη Α.Π..Σ. με Θέμα « Κωδικοποίηση Δ/γων θέσπισης και εφαρμογής 5νθήμερης εβδομάδας εργασίας και καθιέρωση τρόπο διεξαγωγής της υπηρεσίας στους πυρ/κους Σταθμούς ». 
·        Πέραν αυτού του χρόνου μπορεί να οριστεί ο υπάλληλος ανεξάρτητα της βούλησης του βάση της παρ. 4 του άρθρου αυτού σε πρόσθετη εργασία όταν προκύπτουν έκτακτες ανάγκες εξ αιτίας συμβάντων όπως πυρκαγιών, πλημμυρών κ.λ.π.
·        Όπως επίσης ότι μπορεί να κληθεί σε επιφυλακή το πυροσβεστικό προσωπικό βάση της παρ. 3 του άρθρου 24 του ιδίου Π.Δ. υπό τις προϋποθέσεις που καθορίζει για την ορθολογική της χρήση η υπ. αρίθμ. 20185 Φ.105.9 4/6/1999 διαταγή Α.Π.Σ. για την αντιμετώπιση και μόνο εκτάκτων αναγκών που μπορούν να δημιουργηθούν από συμβάντα και οι υπάρχουσες εν υπηρεσία δυνάμεις δεν επαρκούν.
 Και στις δύο περιπτώσεις ως απαραίτητη προϋπόθεση για τον ορισμό σε πρόσθετη υπηρεσία του υπαλλήλου είναι η ύπαρξη εκτάκτων αναγκών εξ αιτίας συμβάντων και όχι η κάλυψη διαρκών και πάγιων αναγκών της υπηρεσίας.
 Η εκπομπή επιπλέον περιπολικού όμως και η κάλυψη εξόδου δεν αποτελεί έκτακτο γεγονός προς αντιμετώπιση που δημιουργήθηκε από συμβάντα αλλά αποτελεί προβλέψιμη και προγραμματισμένη υπηρεσιακή ενέργεια στα πλαίσια του αντιπυρικού σχεδιασμού λαμβανομένου υπόψη την έλλειψη προσωπικού, τις φετινές ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες καθώς και την επικινδυνότητα της περιοχής.
 Οισχετικές διαταγές του Α.Π.Σ. που εκδίδονται σε σχέση με τα στάδια επιχειρησιακής ετοιμότητας δεν προϋποθέτουν ορισμό σε πρόσθετη υπηρεσία χωρίς την θέληση του υπαλλήλου αλλά προβλέπουν την ετοιμότητα και επαγρύπνηση των εν υπηρεσία δυνάμεων και του μηχανολογικού εξοπλισμού.
 Η εκπομπή περισσοτέρων περιπολικών και επάνδρωση περισσότερων οχημάτων γίνεται στα πλαίσια που το επιτρέπει ο αριθμός του υπάρχοντος εν υπηρεσία προσωπικού . 
 Με δεδομένο ότι ο ορισμός του υπαλλήλου σε πρόσθετη υπηρεσία βάση των προαναφερόμενων σχετικών κανονιστικών διατάξεων γίνεται μόνο για την αντιμετώπιση έκτατων αναγκών, ενώ η έκδοση των σχετικών διαταγών για τα στάδια επιχειρησιακής ετοιμότητας αποτελούν πάγια επιχειρησιακή ενέργεια για όλη την αντιπυρική περίοδο ως μέτρο αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων εξ αιτίας των αναμενόμενων καιρικών συνθηκών λόγω θέρους εκ των πραγμάτων προκύπτει ότι δεν αποτελούν έκτακτο γεγονός οι ανάγκες που αναφέρονται στην σχετική απάντηση σας και δεν απορρέουν υποχρέωση για τον υπάλληλο σε πρόσθετη υπηρεσία χωρίς την θέληση του. 
 Στην βάση όσων σας αναφέρω παραπάνω εκτιμώ ότι ο ορισμός μου σε πρόσθετη υπηρεσία μέσω της κλήσης μου σε επιφυλακή παρά την θέληση μου βάση της σχετικής διαταγής χωρίς να συντρέχουν οι λόγοι που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις των άρθρων 23 & 24 του Π.Δ. 210/92 καταστρατηγεί τον υποχρεωτικό χρόνο εργασίας μου σε βάρος του ελεύθερου δικαιούμενου χρόνου μου.
 Για τον λόγο αυτό ζητώ να μην ορίζομαι σε πρόσθετη υπηρεσία εάν δεν συντρέχουν οι λόγοι των σχετικών κανονιστικών διατάξεων και σας αναφέρω ότι επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου για την πέραν των προβλεπόμενων υπέρβαση του χρόνου εργασίας μου .
 Αφού λάβετε γνώση των παραπάνω παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες και όπως η παρούσα κοινοποιηθεί στην Περιφερειακή Διοίκηση Πυρ/κων Υπηρεσιών ………...
 
 
                                                                                         …………..   …………….
                                                                                                 ………………
 
                                                                                                                
 
                                                                                                                      
 
ΑΝΑΦΟΡΑ 3η 
 
Δ.Υ.                                                                                                  ……………       …../…. / 2007
 
                                                                           Ο
 
                                ………… ( …….. ) ……….. …………….   ………….
 
                                                                   Προς
                                                         Την Διοίκηση του              
                                                                 Ενταύθα
 
    Θέμα : Ορισμός σε πρόσθετη υπηρεσία 
 
  Σχετ. α) Υπ. αρίθμ. …… Φ. 105.6 από … / … / 2007 Θέμα : « Απάντηση σε αναφορά παραπόνων »
           Β) Υπ. αρίθμ. ….. Φ. 105.6 από …. / …./2007   Θέμα : « Απάντηση σε Δ.Υ. αναφορά σας »
          
 Σας αναφέρω ότι αφού έλαβα γνώση του περιεχομένου των α & β σχετικών απαντήσεων σας σε αντίστοιχες Δ.Υ. αναφορές μου μέσω των οποίων μου γνωστοποιείτε τους λόγους που ορίστηκα σε πρόσθετη υπηρεσία και βάση ποιών σχετικών διατάξεων, έχω να πω τα εξής :
 Κατ αρχήν δηλώνοντας εκ των προτέρων τον σεβασμό μου στις αποφάσεις της διοίκησης μου, οφείλω να ζητήσω την κατανόηση σας για την βούληση μου να ξανα τοποθετηθώ στο θέμα που ως εργαζόμενο με απασχολεί, αλλά αυτό συμβαίνει καθ ότι:
α) Δύναται κατά την προσωπική μου αντίληψη να επηρεάσει αρνητικά ο επαναλαμβανόμενος και παρά την θέληση μου ορισμός σε πρόσθετη υπηρεσία πέραν του προβλεπόμενου υποχρεωτικού μου ωραρίου την ομαλότητα του οικογενειακού μου προγραμματισμού και τις εν γένει κοινωνικές μου υποχρεώσεις. 
β) Η επίκληση της υπ. αρίθμ. 51240 Φ. 105.6 15/12/1999 Διαταγής ΑΠ.Σ. με θέμα « Χρόνος εργασίας του πυρ/κου προσωπικού » ως της σχετικής διάταξης βάση της οποίας ορίζομαι σε πρόσθετη υπηρεσία, κατά την εκτίμηση μου αντίκειται στο πνεύμα των ισχυουσών κανονιστικών διατάξεων για τους παρακάτω λόγους :
 Γνωρίζω ότι:
 Ο υποχρεωτικός χρόνος εργασίας του πυροσβεστικού προσωπικού είναι αυτός που προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις όπως αυτές κωδικοποιούνται από τις παρ.2 και 3 του άρθρου 23 του Π.Δ. 210/ 1992 «Ανάληψη καθηκόντων φυλακής » καθώς και την υπ. αρίθμ. 9459 Φ.105.6 / 16-3-1987 Δ/γη Α.Π..Σ. με Θέμα « Κωδικοποίηση Δ/γων θέσπισης και εφαρμογής 5νθήμερης εβδομάδας εργασίας και καθιέρωση τρόπο διεξαγωγής της υπηρεσίας στους πυρ/κους Σταθμούς ». 
·        Πέραν αυτού του χρόνου μπορεί να οριστεί ο υπάλληλος ανεξάρτητα της βούλησης του βάση της παρ. 4 του άρθρου αυτού σε πρόσθετη εργασία όταν προκύπτουν έκτακτες ανάγκες εξ αιτίας συμβάντων όπως πυρκαγιών, πλημμυρών κ.λ.π.
·        Όπως επίσης ότι μπορεί να κληθεί σε επιφυλακή το πυροσβεστικό προσωπικό βάση της παρ. 3 του άρθρου 24 του ιδίου Π.Δ. υπό τις προϋποθέσεις που καθορίζει για την ορθολογική της χρήση η υπ. αρίθμ. 20185 Φ.105.9 4/6/1999 διαταγή Α.Π.Σ. για την αντιμετώπιση και μόνο εκτάκτων αναγκών που μπορούν να δημιουργηθούν από συμβάντα και οι υπάρχουσες εν υπηρεσία δυνάμεις δεν επαρκούν.
 Και στις δύο περιπτώσεις ως απαραίτητη προϋπόθεση για τον ορισμό σε πρόσθετη υπηρεσία του υπαλλήλου είναι η ύπαρξη εκτάκτων αναγκών εξ αιτίας συμβάντων και όχι η κάλυψη διαρκών και πάγιων αναγκών της υπηρεσίας.
 Η εκπομπή περιπολικού όμως δεν αποτελεί έκτακτο γεγονός προς αντιμετώπιση που δημιουργήθηκε από συμβάντα.
 Μπορεί να είναι προσωρινού χαρακτήρα υπηρεσιακή ανάγκη αλλά αποτελεί προγραμματισμένη υπηρεσιακή ενέργεια στα πλαίσια του αντιπυρικού σχεδιασμού λαμβανομένου υπόψη την έλλειψη προσωπικού, τις φετινές ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες καθώς και την επικινδυνότητα της περιοχής. 
 
 Η υπ. αρίθμ. 51240 Φ. 105.6 15/12/1999 διαταγή του ΑΠ.Σ. με θέμα « Χρόνος εργασίας του πυρ/κου προσωπικού » βάση της οποίας κατά την απάντηση σας ορίσθηκα σε πρόσθετη υπηρεσία για την αντιμετώπιση των αναγκών που αναφέρετε και όχι κατόπιν επιφυλακής ή εξ αιτίας εκτάκτων αναγκών λόγω ύπαρξης συμβάντων παραπέμπει στις τρεις παρακάτω σχετικές:
α ) Άρθρο 24 Π.Δ./τος 210/1992 του Κ.Ε.Υ.Π.Σ. « Τακτικές και έκτακτες προσκλήσεις – επιφυλα
      κές ».
β) 9459 Φ.105.6 / 16-3-1987 Δ/γη Α.Π..Σ. με Θέμα « Κωδικοποίηση Δ/ γων θέσπισης και εφαρ
     μογής 5νθήμερης εβδομάδας εργασίας και καθιέρωση τρόπο διεξαγωγής της υπηρεσίας στους
     πυρ/κους Σταθμούς »
γ) 20185 Φ. 105.9 /4 – 6- 1999 Δ/γη Α.Π.Σ. με θέμα « Επιφυλακή πυροσβεστικού προσωπικού
    και ρύθμιση συναφών θεμάτων ».
 Βάση λοιπόν των παραπάνω σχετικών εκδόθηκε η υπ. αρίθμ. 51240 Φ. 105.6 15/12/1999 διαταγή του ΑΠ.Σ. . 
 Στην παρ.1 της διαταγής αυτής εξ αρχής αναφέρεται ότι :
 « Συνέχεια της ( γ ) σχετικής που αφορά ρύθμιση θεμάτων… κ.λ.π » δηλαδή ότι εκδόθηκε σε συνέχεια της διαταγής 20185 Φ. 105. 9 / 4- 6 – 1999 η οποία έχει ως Θέμα « Επιφυλακή πυροσβεστικού προσωπικού και ρύθμιση συναφών θεμάτων »
 Εκ των αναφερομένων λοιπόν στην διαταγή αυτή και εκ των παραπομπών που κάνει στις σχετικές α & γ είναι προφανές ότι αποτελεί συνέχεια του θέματος των επιφυλακών και εκδόθηκε μεταγενέστερα ( 15/12/99 ) προκειμένου να ρυθμίσει ζητήματα που ενέκυψαν σχετικά με τις αποζημιώσεις από την πρόσθετη εργασία κατ΄ εφαρμογή της γ σχετικής .
 
 Στην βάση όσων σας αναφέρω παραπάνω εκτιμώ ότι ο ορισμός μου σε πρόσθετη υπηρεσία παρά την θέληση μου βάση της σχετικής διαταγής χωρίς να συντρέχουν οι λόγοι που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις των άρθρων 23 & 24 του Π.Δ. 210/92 καταστρατηγεί τον υποχρεωτικό χρόνο εργασίας μου σε βάρος του ελεύθερου δικαιούμενου χρόνου μου και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου.
 Αφού λάβετε γνώση των παραπάνω παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες και όπως η παρούσα κοινοποιηθεί στην Περιφερειακή Διοίκηση Πυρ/κων Υπηρεσιών ……………….. ..
 
 
                                                           
                                                      
 
                                                                                                                 …………. ……………… 
                                                                                                                               ……………..
 
ΑΝΑΦΟΡΑ 4η
 
 
              Δ.Υ.                                                                                        ………… … / …  /2007
 
                                                                    Ο
 
                          ………… ( …….. ) ………….. ………….. ……………… 
                       
                                                                  Προς
                                                       Την Διοίκηση του
                                                              Ενταύθα
 
    Θέμα:     « Κατάσταση υπηρεσίας – Ορισμός σε ομάδα ετοιμότητας »
 
 Σας αναφέρω ότι έχοντας υπόψη μου:
1ον Τις κοινές υπουργικές αποφάσεις υπ. αρ.ιθμ. 14867 Φ. 012.5/57/27-11-1981 και 14868 Φ. 012.5/58/27-11-1981 με τις οποίες επεκτάθηκαν προς εφαρμογή του πενθημέρου και στο Π.Σ .οι διατάξεις του Νόμου 1157/81 . 
2ον Την υπ. αρίθμ. 9459 Φ. 105 .6/ 16-3-87 διαταγή Α.Π.Σ. με την οποία κωδικοποιήθηκαν οι σχετικές διαταγές του Υ.Δ.Τ. και του Α.Π.Σ. για την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας .
3ον Τις παρ. 3 & 4 του άρθρου 24 του Π.Δ. 210/92 .
4ον Την υπ. αρίθμ. 20185 Φ. 105. 9   4/ 6/1999 διαταγή Α.Π.Σ. με την οποία ρυθμίζονται τα   περί
επιφυλακής ζητήματα, εκθέτω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την πάγια πλέον αναγραφή στην κατάσταση υπηρεσίας του Π.Κ. …………. και καθορισμού μέσω αυτής ομάδας ετοιμότητας. 
Από ότι γνωρίζω στα πλαίσια εφαρμογής των 1 & 2 προαναφερόμενων σχετικών διατεταγμένη υπηρεσία είναι αυτή που υποχρεούται ο υπάλληλος να προσφέρει βάση του κυλιόμενου ωραρίου του και για την οποία αμείβεται σε σταθερή βάση . 
 Ως τακτική και προγραμματισμένη υπηρεσία λογίζεται λοιπόν βάση των 1 & 2 προαναφερόμενων σχετικών ο ορισμός του υπαλλήλου σε 8ωρη - 24ωρη υπηρεσία ή πρόσθετη υπηρεσία υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στις υπ. αρίθμ. α) 9459 Φ. 105. 6 / 16 –3- 87 β) 19304 Φ. 105.6. 11/6/1987 γ) 3855 Φ. 105. 6 31/1/1989 δ) 18748 Φ. 105.6 4/9/1990 διαταγές του Α.Π.Σ.     
 Η επιφυλακή προβλέπεται από το άρθρο 24 του Π.Δ.210/92 και ο τρόπος εφαρμογής της καθορίζεται προκειμένου να υπάρχει κάποιος ορθολογισμός με την υπ. αρίθμ. 20185 Φ.105. 9 4/ 6/1999 διαταγή του Α.Π.Σ. 
   Το άρθρο 24 του Π.Δ. 210/92 και η προαναφερόμενη διαταγή δεν θεσμοθετούν υπηρεσία επιφυλακής αλλά καθορίζουν τον τρόπο που αυτή θα γίνει όταν κριθεί απαραίτητο από την ύπαρξη εκτάκτων και πραγματικών αναγκών συνέπεια συμβάντων που δεν δίνατε να αντιμετωπίσει από μόνη της η υπάρχουσα εν υπηρεσία δύναμη.
   Η προαναφερόμενη διαταγή είναι υπόψη των υπαλλήλων και είναι μέσα στα πλαίσια των υποχρεώσεων τους να γνωρίζουν και να ενεργούν βάση αυτής όταν και όποτε χρειαστεί και η μέχρι πρότινος εφαρμογή της από την ημέρα εκδόσεως της γίνονταν χωρίς ιδιαίτερη αναφορά ή υπογράμμιση στο φύλλο υπηρεσίας.
Η επιφυλακή ή ετοιμότητα λοιπόν και βάση όλων των σχετικών κανονιστικών διατάξεων που έχω υπόψη μου δεν υφίσταται ως διατεταγμένη υπηρεσία αλλά ως έκτακτη υπηρεσιακή ενέργεια .  
 Εάν η πολιτεία είχε θεσπίσει υπηρεσία επιφυλακής ή ετοιμότητας θα έπρεπε να είχε καθιερώσει και αντίστοιχη αμοιβή διότι η αναγραφή στην κατάσταση υπηρεσίας ως ομάδα επιφυλακής ή ετοιμότητας της βάρδιας που αναχωρεί μετά από εκτέλεση 24ωρου υπηρεσίας κατά συνέπεια είναι ορισμός σε υπηρεσία παρά την θέληση του υπαλλήλων και σε αντίθεση με ότι οι σχετικές προαναφερόμενες κανονιστικές διατάξεις προβλέπουν. Δεσμεύει τον ελεύθερο χρόνο των υπαλλήλων της βάρδιας αυτής και τους υποχρεώνει να βρίσκονται σε κατάσταση διαρκούς ετοιμότητας περιορίζοντας τους την δυνατότητα προσωπικών δραστηριοτήτων με ότι αυτό συνεπάγεται.
  Από καμία σχετική διάταξη όμως που έχω υπόψη μου δεν προβλέπεται για τους υπαλλήλους του Π.Σ. σχετική αμοιβή για κάτι αντίστοιχο και από καμία σχετική διάταξη δεν επιτρέπεται να δεσμεύεται ο ελεύθερος χρόνος των υπαλλήλων χωρίς αμοιβή, διότι αυτό σε περίπτωση που υφίσταται δημιουργεί βάσιμες οικονομικές αξιώσεις του θιγόμενου έναντι της υπηρεσίας .   
 Ο υπάλληλος λαμβάνει αποζημίωση μόνο όταν κληθεί σε επιφυλακή για έκτακτο γεγονός και αποζημιώνεται για όσο χρόνο διαρκέσει η επιφυλακή όπως προβλέπει η υπ. αρίθμ. 51240. Φ. 105.6 15/12/1999 διαταγή του Α.Π.Σ.
 Κατ΄ εξαίρεση μόνο ορίζονται σε προγραμματισμένη κατ΄ οίκον επιφυλακή και αποζημιώνονται για τον σκοπό αυτό βάση του εδαφ. ε της παρ. 3 της υπ. αρίθμ. 164564 Φ. 501. 34 17/4/2001 διαταγής του Α.Π.Σ. όσοι υπηρετούν σε επιτελικές υπηρεσίες του Α.Π.Σ. των Περιφ/κων Διοικήσεων , Διοικήσεων πόλεων , Πυρ/κη Ακαδημία , Γ.Α.Υ.Π.Σ., Τ.Α.Υ.Π.Σ. ,Ε.Τ.Υ.Π.Σ. , Διαχείριση χρηματικού , Δ.Α.Ε.Ε , οι οδηγοί των υπηρεσιακών οχημάτων της ηγεσίας του σώματος των διοικητών Περ/κων Διοικήσεων ,του Δ/ντη Α.Π.Σ. , των Δ/των πόλεων Αθηνών ,Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής , Δυτικής Αττικής , Θεσ/νίκης των Ε.Μ.Α.Κ. και ορίζονται με ειδική διαταγή του Α.Π.Σ όπως η παρ. 1 της υπ. αριθμ. 25566 Φ. 105.6 . 25/5/2001 προβλέπει .
 Εκθέτοντας τους παραπάνω προβληματισμούς μου παρακαλώ όπως :
 α) Μου απαντήσετε εγγράφως εάν υπάρχουν σχετικές κανονιστικές διατάξεις που δεν έχουν πέσει στην αντίληψή μου και ρυθμίζουν σχετικώς τα συγκεκριμένα ζητήματα.
 β) Σε περίπτωση που δεν υφίσταται καμία αλλαγή των σχετικών κανονιστικών διατάξεων να μην ορίζομαι κατά τον τρόπο αυτό σε ομάδα ετοιμότητας.
    γ) Μου χορηγηθούν οι αντίστοιχες αποζημιώσεις( πρόσθετες και νυχτερινές ) για όσες φορές μέχρι την σήμερον ορίστηκα σε 24ωρη ετοιμότητα με πρωτοβουλία σας κατά τον προαναφερόμενο τρόπο.
 Παρακαλώ αφού λάβετε γνώση των παραπάνω για τις δικές σας ενέργειες. 
 
 
 
 
                                                                                                      ………….. ………………
                                                                                                                    ………………
                                                                                                            
                                                                                                                  
    
                      
                  
ΑΝΑΦΟΡΑ   5η  
 
 
              Δ.Υ.                                                                                                 ………   ….. /….. /2007
 
                                                                            Ο
 
                                ……….. ( ……… )…………… ……………. …………….
                       
                                                                 Προς
                                                     Την Διοίκηση του
                                                            Ενταύθα
 
   Θέμα:     « Κατάσταση υπηρεσίας – Ορισμός σε ομάδα επιφυλακής – ετοιμότητας »
 
 Σας αναφέρω ότι έχοντας υπόψη μου:
1ον Τις κοινές υπουργικές αποφάσεις υπ. αρ.ιθμ. 14867 Φ. 012.5/57/27-11-1981 και 14868 Φ. 012.5/58/27-11-1981 με τις οποίες επεκτάθηκαν προς εφαρμογή του πενθημέρου και στο Π.Σ .οι διατάξεις του Νόμου 1157/81
2ον Την υπ. αρίθμ. 9459 Φ. 105 .6/ 16-3-87 διαταγή Α.Π.Σ. με την οποία κωδικοποιήθηκαν οι σχετικές διαταγές του Υ.Δ.Τ. και του Α.Π.Σ. για την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας .
3ον Τις παρ. 3 & του άρθρου 24 του Π.Δ. 210/92 .
4ον Την υπ. αρίθμ. 20185 Φ. 105. 9   4/ 6/1999 διαταγή Α.Π.Σ. με την οποία ρυθμίζονται τα περί
επιφυλακής ζητήματα, εκθέτω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την αναγραφή στην κατάσταση υπηρεσίας και στο αναφορείο ομάδων επιφυλακής – ετοιμότητας από υπαλλήλους που τελούν σε ελευθερία, πέραν των ορισμένων υπαλλήλων σε υπηρεσία 24ωρου ή 8ωρου.
 
Από ότι γνωρίζω στα πλαίσια εφαρμογής των 1 & 2 προαναφερόμενων σχετικών διατεταγμένη υπηρεσία είναι αυτή που υποχρεούται ο υπάλληλος να προσφέρει βάση του κυλιόμενου ωραρίου του και για την οποία αμείβεται σε σταθερή βάση . 
 Ως τακτική και προγραμματισμένη υπηρεσία λογίζεται λοιπόν βάση των 1 & 2 προαναφερόμενων σχετικών ο ορισμός του υπαλλήλου σε 8ωρη - 24ωρη υπηρεσία ή πρόσθετη υπηρεσία υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στις υπ. αρίθμ. α) 9459 Φ. 105. 6 / 16 –3- 87 β) 19304 Φ. 105.6. 11/6/1987 γ) 3855 Φ. 105. 6 31/1/1989 δ) 18748 Φ. 105.6 4/9/1990 διαταγές του Α.Π.Σ.     
 Η έκτακτη υπηρεσία επίσης η οποία ανακύπτει μέσω της επιφυλακής καθορίζεται και προβλέπεται από το άρθρο 24 του Π.Δ.210/92 και ο τρόπος εφαρμογής της καθορίζεται προκειμένου να υπάρχει κάποιος ορθολογισμός με την υπ. αρίθμ. 20185 Φ.105. 9 4/ 6/1999 διαταγή του Α.Π.Σ. 
   Το άρθρο 24 του Π.Δ. 210/92 και η προαναφερόμενη διαταγή δεν θεσμοθετούν υπηρεσία επιφυλακής αλλά καθορίζουν τον τρόπο που αυτή θα γίνει όταν κριθεί απαραίτητο από την ύπαρξη εκτάκτων και πραγματικών αναγκών συνέπεια συμβάντων που δεν δίνατε να αντιμετωπίσει από μόνη της η υπάρχουσα εν υπηρεσία δύναμη.
   Η προαναφερόμενη διαταγή είναι υπόψη των υπαλλήλων και είναι μέσα στα πλαίσια των υποχρεώσεων τους να γνωρίζουν και να ενεργούν βάση αυτής όταν και όποτε χρειαστεί και η μέχρι πρότινος εφαρμογή της από την ημέρα εκδόσεως της γίνονταν χωρίς ιδιαίτερη αναφορά ή υπογράμμιση στο φύλλο υπηρεσίας καθ΄ οιονδήποτε τρόπο.
 Η κατάσταση σε επιφυλακή ή ετοιμότητα βάση όλων των σχετικών κανονιστικών διατάξεων που
έχω υπόψη μου δεν υφίσταται ως διατεταγμένη υπηρεσία αλλά ως έκτακτη υπηρεσιακή ενέργεια .  
 Εάν η πολιτεία είχε θεσπίσει υπηρεσία επιφυλακής ή ετοιμότητας θα έπρεπε να είχε καθιερώσει και αντίστοιχη αμοιβή διότι η αναγραφή στην κατάσταση υπηρεσίας ως ομάδα επιφυλακής ή ετοιμότητας ή με οιονδήποτε άλλο τρόπο της βάρδιας που αναχωρεί μετά από εκτέλεση 24ωρου υπηρεσίας ( πέραν της ανάπαυσης ή της άδειας) κατά συνέπεια είναι ορισμός σε υπηρεσία παρά την θέληση του υπαλλήλων και σε αντίθεση με ότι οι σχετικές προαναφερόμενες κανονιστικές διατάξεις προβλέπουν.  
 
 Ως εκ τούτου η αναγραφή στην κατάσταση υπηρεσίας των εν ελευθερία υπαλλήλων σε ομάδες επιφυλακής – ετοιμότητας , καθιστά ορισμό σε υπηρεσία των υπαλλήλων αυτών και δεσμεύει τον ελεύθερο χρόνο τους αφού τους υποχρεώνει να βρίσκονται σε κατάσταση διαρκούς ετοιμότητας περιορίζοντας τους την δυνατότητα προσωπικών δραστηριοτήτων με ότι αυτό συνεπάγεται.
  Από καμία σχετική διάταξη όμως που έχω υπόψη μου δεν προβλέπεται για τους υπαλλήλους του Π.Σ. σχετική αμοιβή για κάτι αντίστοιχο και από καμία σχετική διάταξη δεν επιτρέπεται να δεσμεύεται ο ελεύθερος χρόνος των υπαλλήλων χωρίς αμοιβή, διότι αυτό σε περίπτωση που υφίσταται δημιουργεί βάσιμες οικονομικές αξιώσεις του υπαλλήλου έναντι της υπηρεσίας .   
 Ο υπάλληλος λαμβάνει αποζημίωση μόνο όταν κληθεί σε επιφυλακή για έκτακτο γεγονός και αποζημιώνεται για όσο χρόνο διαρκέσει η επιφυλακή όπως προβλέπει η υπ. αρίθμ. 51240. Φ. 105.6 15/12/1999 διαταγή του Α.Π.Σ.
 Κατ΄ εξαίρεση μόνο ορίζονται σε προγραμματισμένη κατ΄ οίκον επιφυλακή  και αποζημιώνονται για τον σκοπό αυτό βάση του εδαφ. ε της παρ. 3 της υπ. αρίθμ. 164564 Φ. 501. 34 17/4/2001 διαταγής του Α.Π.Σ. όσοι υπηρετούν σε επιτελικές υπηρεσίες του Α.Π.Σ. των Περιφ/κων Διοικήσεων , Διοικήσεων πόλεων , Πυρ/κη Ακαδημία , Γ.Α.Υ.Π.Σ., Τ.Α.Υ.Π.Σ. ,Ε.Τ.Υ.Π.Σ. , Διαχείριση χρηματικού , Δ.Α.Ε.Ε , οι οδηγοί των υπηρεσιακών οχημάτων της ηγεσίας του σώματος των διοικητών Περ/κων Διοικήσεων ,του Δ/ντη Α.Π.Σ. , των Δ/των πόλεων Αθηνών ,Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής , Δυτικής Αττικής , Θεσ/νίκης των Ε.Μ.Α.Κ. και ορίζονται με ειδική διαταγή του Α.Π.Σ όπως η παρ. 1 της υπ. αριθμ. 25566 Φ. 105.6 . 25/5/2001 προβλέπει .
 
 Εκθέτοντας τους παραπάνω προβληματισμούς μου παρακαλώ όπως :
 α) Μου απαντήσετε εγγράφως εάν υπάρχουν σχετικές κανονιστικές διατάξεις που δεν έχουν πέσει στην αντίληψή μου και ρυθμίζουν σχετικώς τα συγκεκριμένα ζητήματα .
 β) Σε περίπτωση που δεν υφίσταται καμία αλλαγή των σχετικών κανονιστικών διατάξεων να μην ορίζομαι σε ομάδα επιφυλακής ή ετοιμότητας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο πέραν των προβλεπόμενων.
    γ) Μου χορηγηθούν οι αντίστοιχες αποζημιώσεις ( πρόσθετες και νυχτερινές ) για όσες φορές μέχρι σήμερα ορίστηκα σε 24ωρη ετοιμότητα με πρωτοβουλία σας κατά τον προαναφερόμενο τρόπο.
 Παρακαλώ αφού λάβετε γνώση των παραπάνω για τις δικές σας ενέργειες. 
 
 
                                                                                                ………………..   ………………
                                                                                                            …………………..
 
                                    
                                                                                                       
                                                                                                                      
    
                      
                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Δείτε όλες τις Απαντήσεις Ε.Α.Κ.Π. σε ερωτήματα και προτάσεις