Ημερομηνία20-11-2006
ΥΠΟΜΝΗΜΑ Ε.Υ.Π.Σ. ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ

 
 
                                 Υ Π Ο Μ Ν Η Μ Α
 
     ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
                             ΝΟΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
 
 
 
 
 
                                   ΚΕΡΚΥΡΑ 20/09/2006
 
 
      Ως πυροσβεστικοί υπάλληλοι και έχοντας να αντιμετωπίσουμε ενδεχόμενες φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές και να προστατέψουμε τους πολίτες από αυτές, βιώνοντας καθημερινά την έλλειψη προσωπικού στην Πυροσβεστική Υπηρεσία του Νομού μας, είμαστε πλέον παραπάνω από σίγουροι πως η κατάσταση όπως αυτή έχει διαμορφωθεί δεν μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε όποιο σοβαρό συμβάν της αρμοδιότητας μας ήθελε προκύψει αποτελεσματικά.
 
            Το πρόβλημα αγγίζει το 30% της συνολικής δύναμης του Σώματος και οι  επιπτώσεις που έχει στις υπηρεσίες του Νομού μας είναι σημαντικές. Η δύναμη των πυροσβεστών στο νησί μας από την περίοδο 2000 δεν στελεχώνεται με νέο έμψυχο υλικό, υφίσταται δε συστηματική αφαίμαξη.  Συνταξιοδοτήσεις , μεταθέσεις, αποσπάσεις έχουν φτάσει την Π.Υ.  Κερκύρας να λειτουργεί με 60 άτομα λιγότερα του προβλεπόμενου. Ήδη η  Ένωσή μας με δελτίο τύπου στις αρχές της εφετινής θερμοπυρικής περιόδου περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στις υπηρεσίες της Κέρκυρας και γνωστοποιεί στους Κερκυραίους πολίτες το μέγεθος του προβλήματος.                            
    
    Επιπλέον πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο γεγονός ότι η Κέρκυρα δεν είναι υπηρεσία της Ηπειρωτικής χώρας ή της Αττικής ούτως ώστε σε ενδεχόμενο συμβάν μεγάλης έκτασης να σπεύσουν προς συνδρομή ενισχύσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα. Κρίνοντας με βάση τα εκτεταμένης διάρκειας και έκτασης συμβάντα του καλοκαιριού του 2000-και όταν αυτά αντιμετωπίζονταν με μεγαλύτερη δύναμη από ότι η σημερινή- οι όποιες ενισχύσεις έφταναν όταν η πυρκαγιά είχε ήδη καταστρέψει μεγάλο αριθμό αγροτοδασικών εκτάσεων και ήταν πλέον εκτός ελέγχου. Δεν θα πρέπει να παραλείψουμε το γεγονός ότι η έκταση των καταστροφικών πυρκαγιών φέτος σε Μάνη και Χαλκιδική οφείλεται κυρίως στην έλλειψη της στοιχειώδους δύναμης να αντιμετωπίσει αυτά τα συμβάντα εν τη γενέση τους.
 
    Αποφεύγοντας να αναφερθούμε στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το τμήμα μελετών πυρασφάλειας και άλλων υπηρεσιών γραφειοκρατικού χαρακτήρα που προσφέρει η Πυροσβεστική Υπηρεσία της Κέρκυρας, καθότι όσο σοβαρά και να είναι δεν αποτελούν ζητήματα ζωής ή θανάτου, καταγράφουμε το πρόβλημα αναλυτικότερα αναφερόμενοι μόνο στην στελέχωση των βαρδιών των σταθμών και της επάνδρωσης των οχημάτων που θα κληθούν προς διάσωση της ζωής και της περιουσίας των συμπολιτών μας.  
 
α) ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΣ  ΣΤΑΘΜΟΣ  ΠΟΛΗΣ  ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
 
     Ο Πυρ/κος σταθμός της Κέρκυρας έχει οργανική δύναμη 65 υπαλλήλων και σήμερα υπηρετούν εκεί 36 συμπεριλαμβανομένων και του Διοικητή- Υποδιοικητή του σταθμού. Από αυτούς 8 υπάλληλοι έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης και αναμένεται να υποβάλλουν αιτήσεις αποστρατείας. Έχει κύριο τομέα ευθύνης τους Δήμους Κερκυραίων, Αχιλλείων, Παρελίων, Παλαιοκαστριτών και Φαιάκων αλλά και ολόκληρο το νησί, καθότι η συνδρομή του σε οποιοδήποτε συμβάν χρειαστεί και σε οποιοδήποτε μέρος είναι δεδομένη λόγω αδυναμίας των κλιμακίων να ανταπεξέλθουν. Καλύπτει από άποψη πυρασφάλειας την Παλαιά Πόλη, με όλες τις ιδιαιτερότητες που έχει, το λιμάνι, εγκαταστάσεις καυσίμων, υγραερίου κ.τ.λ. Καλείται επίσης να επέμβει και σε αποστολές έρευνας και διάσωσης, σε τροχαία ατυχήματα, σε απεγκλωβισμούς καθώς και σε πάσης φύσεως συμβάντα από θεομηνίες. Η βάρδια κατά μέσο όρο απαρτίζεται από 5 εώς 6 υπαλλήλους εκ των οποίων ο ένας εκτελεί βάρδια τηλεφωνητή και κατά συνέπεια δεν μετέχει στις εξόδους πυρκαγιάς ή διάσωσης. Βλέπουμε συχνά στην τηλεόραση τον αριθμό των πυροσβεστών και των οχημάτων που επιχειρούν στην κατάσβεση πυρκαγιών σε διάφορα συμβάντα όπως σε βενζινάδικα ή βιοτεχνίες ή σε πολυώροφα κτήρια στην Αθήνα λ.χ. και αναπόφευκτα προβαίνουμε σε συγκρίσεις και υποθέσεις. Τι θα γίνει άραγε σε παρόμοια περίπτωση εδώ; Είναι ξεκάθαρο επίσης ότι η βάρδια του 1ου σταθμού με αυτόν τον αριθμό των υπαλλήλων αδυνατεί να προσφέρει υπηρεσίες σε δύο ταυτόχρονα συμβάντα (π.χ. απεγκλωβισμός από ασανσέρ και πλύση οδοστρώματος) όσο απλά και αν είναι αυτά. Σχεδόν πάντα δε η δύναμη της βάρδιας και τα οχήματα χρησιμοποιούνται σε δασικές πυρκαγιές αφήνοντας ουσιαστικά την πόλη ακάλυπτη σε περίπτωση συμβάντος αστικού χαρακτήρα (λ.χ. σε μια φωτιά σε κουζίνα ή σε αυτοκίνητο ή διάσωση από τροχαίο). Να σημειωθεί πως τα παραδείγματα που επιγραμματικά αναφέρουμε είναι πραγματικά και τα συχνότερα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Επίσης είναι ξεκάθαρο ότι η βάρδια αδυνατεί να ανταπεξέλθει σε συμβάν μεγάλης έκτασης όπως θα ήταν π.χ. μια φωτιά σε βενζινάδικο ή φωτιά στην Παλαιά Πόλη, έτσι ώστε να προλάβει την επέκτασή του μέχρι να καταφτάσουν οι απαραίτητες ενισχύσεις. Ο στόλος των οχημάτων αποτελείται από 18 πυρ/κά οχήματα εκ των οποίων τα 8 είναι υδροφόρα, 1 κλιμακοφόρο πεπαλαιωμένης τεχνολογίας( περίπου 30 ετών) , 4 μεταφοράς προσωπικού - υλικών, 3 επιβατηγά 1 μοτοσικλέτα και 1 ερπυστριοφόρο. Από τα υδροφόρα οχήματα
τα 3 είναι άμεσης επέμβασης (για συμβάντα αστικού χαρακτήρα) και τα υπόλοιπα για εκτός δρόμου χρήση (για δασικές πυρκαγιές).Το κλιμακοφόρο όχημα λόγω του όγκου του και της πεπαλαιωμένης του τεχνολογίας, δεν δύναται να προσφέρει έργο σε ενδεχόμενο συμβάν εντός πόλεως αλλά και  στην Παλαιά Πόλη, όπου άλλωστε και τα υπόλοιπα πυρ/κα οχήματα αδυνατούν να προσεγγίσουν λόγω της ρυμοτομικής δομής της.
Το έργο του 1ου πυρ/κού σταθμού αλλά και των κλιμακίων όσον αφορά τις δασικές πυρκαγιές συνεπικουρούν και δύο πυρ/κά αεροσκάφη τύπου PZL τα οποία είναι τεχνολογίας 2ου παγκοσμίου πολέμου, δυνατότητας μεταφοράς 800 περίπου lt κατασβεστικού υλικού με περιορισμένες επιχειρησιακές δυνατότητες, των οποίων ο αρχικός προορισμός ήταν να πραγματοποιούν αεροψεκασμούς.
Λόγω έλλειψης δύναμης τα περιπολικά του 1ου πυρ/κου σταθμού
( Τρουμπέτα, Κεφαλόβρυσο, Αγ. Δέκα) στελεχώνονται μόνο από εποχικό προσωπικό, το οποίο δεν επεμβαίνει σε αστικής φύσεως συμβάντα, όπως για παράδειγμα σε σπίτια , ή σε τροχαία ατυχήματα.
Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο 1ος πυρ/κος σταθμός είναι το κτιριακό. Το κτίριο ,αποτελεί και την έδρα της Περιφερειακής Διοίκησης Πυρ/κων Υπηρεσιών Ιονίων Νήσων ,είναι πεπαλαιωμένο και του λείπουν όλες εκείνες οι σύγχρονες εγκαταστάσεις για να καταστεί πλήρως λειτουργικό για τον σκοπό που εξυπηρετεί. Δεν δύναται να στεγάσει όλα τα πυρ/κα οχήματα του σταθμού και στερείται χώρου για εκπαίδευση αλλά και αξιοπρεπή διαβίωση των υπαλλήλων. Εκτός όμως αυτών, είναι και η θέση του κτιρίου , η οποία δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στις εξόδους των πυρ/κών οχημάτων. Με την εξαγγελία ενός συμβάντος, οι οδηγοί των οχημάτων έχουν να μανουβράρουν μεταξύ των σταθμευμένων ι.χ. αυτοκινήτων τα οποία είναι συνήθως διπλοπαρκαρισμένα μπροστά και απέναντι από τις εξόδους (ο «γυάλινος πύργος» απέναντι από την Π.Υ. στεγάζει πολλά ιατρεία και δεκάδες οχήματα που μεταφέρουν ασθενείς συνωστίζονται εκεί). Όταν τελικά απεμπλακούν, καταλήγουν στην σχεδόν πάντα μποτιλιαρισμένη οδό Μεθοδίου. Το αποτέλεσμα είναι να χάνονται πολλά και πολύτιμα λεπτά κάθε φορά που ο σταθμός καλείται να προσφέρει υπηρεσίες κατά την διάρκεια της ημέρας. 
 
 
β)ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
 
   Η οργανική δύναμη του 2ου Πυρ/κού Σταθμού αεροδρομίου Κέρκυρας είναι 35 υπάλληλοι. Σήμερα υπηρετούν εκεί 24 υπάλληλοι συμπεριλαμβανομένου και του Διοικητή του σταθμού. Από αυτούς οι 10 έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα και αναμένεται να υποβάλλουν αιτήσεις αποστρατείας.  Βάση του κυλιόμενου ωραρίου, των ημερησίων αναπαύσεων, των κανονικών αδειών του προσωπικού αλλά λαμβανομένου υπ’οψιν και του αστάθμητου παράγοντα (ασθένειες κλπ), ο σταθμός έχει φτάσει να λειτουργεί με βάρδια 5 ή και κάποιες φορές 4 πυροσβεστών. Αυτό σε ενδεχόμενο συμβάν, που θα πρέπει λόγω της ιδιομορφίας των πυρκαγιών σε αεροσκάφη να αντιμετωπιστεί επιτυχώς σε μόλις 2 λεπτά της ώρας ερμηνεύεται ως εξής : 2 υπάλληλοι σε υπηρεσία οδηγού – χειριστή αντλιών και μηχανολογικού εξοπλισμού, 2 ή 1 σε υπηρεσία μάχιμου- διασώστη και 1 σε υπηρεσία επικεφαλής-συντονιστής της επιχείρησης. Θεωρούμε ότι στην προκειμένη περίπτωση θα ήταν περιττό να προβούμε σε υποθετικά παραδείγματα για το τι θα συμβεί εάν χρειαστεί επέμβαση σε αεροσκάφος. Αν ως μέτρο σύγκρισης χρησιμοποιήσουμε τον διεθνή αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος θα διαπιστώσουμε πως εκεί οι βάρδιες αποτελούνται από 50 πυροσβέστες για να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενο συμβάν σε αεροσκάφη ίδια με αυτά που χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο της Κέρκυρας.
Να σημειωθεί ότι το αεροδρόμια –βάσει των αεροσκαφών πού το χρησιμοποιούν – πρέπει να προσφέρει πυρασφάλεια κατηγορίας 9 ή τουλάχιστον 8.( κατηγορία 9 πληρεί το Ελ. Βενιζέλος.)
Ο αερολιμένας διαθέτει επάρκεια μέσων (πυρ/κά οχήματα, κατασβεστικά μέσα και υλικά εναρμονισμένα με τον Κανονισμό Πυρασφάλειας - Διάσωσης σε Αεροδρόμια) στερείται όμως του προσωπικού που θα τα χειριστεί σε περίπτωση ανάγκης. Το δε πεδίο ασκήσεων που προβλέπεται να υπάρχει για την διαρκή εκπαίδευση των υπαλλήλων δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Επιπλέον θα πρέπει να σημειωθεί ότι το προσωπικό του εν λόγω σταθμού απασχολείται σε μεγάλης έκτασης δασικές πυρκαγιές ως πεζοπόρο τμήμα κατάσβεσης δασικών πυρκαγιών συντελώντας με αυτό τον τρόπο στην απογύμνωση του σταθμού από προσωπικό και στην αδυναμία του να παρέχει την στοιχειώδη υπηρεσιακή ετοιμότητα.
Όλα αυτά σε ένα αεροδρόμιο το οποίο εξυπηρετεί περί τις 4.500 απογειώσεις - προσγειώσεις τον χρόνο ,ενώ κατά την τουριστική περίοδο ο αριθμός των κινήσεων είναι κατά μέσο όρο 50 την ημέρα.
 
γ)ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΘΥΝΑΛΙΩΝ.
 
Το πυρ/κο κλιμάκιο Θυναλίων με περιοχή ευθύνης τους Δήμους Κασσωπαίων, Θιναλίων, Αγίου Γεωργίου και Εσπερίων, έχει οργανική δύναμη 18 υπαλλήλων.
Σήμερα υπηρετούν εκεί 13 υπάλληλοι συμπεριλαμβανομένου και του Διοικητή. Οι 8 έχουν ειδικότητα οδηγού και οι 4 μάχιμου. Ο στόλος των πυρ/κων οχημάτων αποτελείται από 6 οχήματα εκ των οποίων τα 2 είναι μεταφοράς προσωπικού (το 1 από αυτά σε κακή κατάσταση), 3 υδροφόρα και 1 υδροφόρο – διασωστικό. Το κλιμάκιο στελεχώνουν και 14 υπάλληλοι εποχικής απασχόλησης(7 οδηγοί και 7 μάχιμοι) οι οποίοι κατανέμονται ως εξής: 2 στο πυροφυλάκιο του όρους Παντοκράτωρ από 07:30 μέχρι 21:00 , 2 στο περιπολικό στην περιοχή Λούτσες, 2 στο περιπολικό στην περιοχή Κασσιώπη και 2 στο περιπολικό στην περιοχή Βελονάδες –το τελευταίο είναι έκτακτο και μόνο στις ημέρες υψηλής επικινδυνότητας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η βάρδια αποτελείται από 2 επαγγελματίες πυροσβέστες οι οποίοι διαθέτουν την απαραίτητη επαγγελματική κατάρτιση επέμβασης σε συμβάντα αστικού χαρακτήρα όπως πυρκαγιές σε σπίτια ή ξενοδοχεία, σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις ή σε απεγκλωβισμό τραυματιών σε τροχαία ατυχήματα. Ο αριθμός αυτός είναι σαφώς ανεπαρκής και θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπαλλήλων και εν αμφιβόλω την αποτελεσματικότητα της επέμβασής τους. Πρόσφατα αντιμετωπίσαμε τον τραυματισμό υπαλλήλου σε φωτιά σε ξενοδοχείο όπου η επέμβαση έγινε από 2 άτομα.
 
 δ)ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΡΓΥΡΑΔΩΝ.
 
Το πυρ/κό κλιμάκιο Αργυράδων έχει τομέα ευθύνης τους Δήμους Μελιτειέων, Κορισσίων και Λευκιμμαίων και συγκεκριμένα από την περιοχή που εκτείνεται νότια του Αγ. Ιωάννη Περιστερών. Καλύπτει μια περιοχή περίπου 22.000 κατοίκων (το χειμώνα). Στελεχώνει τα 2 πυροφυλάκια(Αγ. Ματθαίου  και Παλαιοχωρίου Λευκίμμης ) και το περιπολικό (Μεσσογγή) κατανέμοντας ανάλογα την δύναμη των 12 εποχικών υπαλλήλων που υπηρετούν εκεί την θερμοπυρική περίοδο.
Η οργανική δύναμη του κλιμακίου είναι 17 υπάλληλοι και σήμερα υπηρετούν εκεί 11, συμπεριλαμβανομένου και του Διοικητή. Οι 5 είναι μάχιμοι και οι 6 οδηγοί. Από αυτούς 2 υπάλληλοι έχουν θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης και θα υποβάλλουν σύντομα αιτήσεις αποστρατείας. Η δύναμη της βάρδιας είναι και εδώ 2 επαγγελματίες πυροσβέστες με ότι αυτό συνεπάγεται. Να σημειωθεί ότι ο σταθμός αντιμετωπίζει και τεράστιο κτιριακό πρόβλημα καθότι στεγάζεται στον πάνω όροφο βενζινάδικου και ιδιωτικής οικίας. Οι υπάλληλοι δεν μπορούν να προβούν στον απαραίτητο έλεγχο του μηχανολογικού εξοπλισμού τους και των οχημάτων τους –που πρέπει να γίνεται σε κάθε αλλαγή βάρδιας- αλλά ούτε να διαβιώσουν αξιοπρεπώς εντός του, αφού λειτουργούν με την απειλή των μυνήσεων για διατάραξη της κοινής ησυχίας από τους γείτονες-ιδιοκτήτες του κτιρίου. Τα δε πυροσβεστικά οχήματα δεν στεγάζονται.
 
ε)ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΠΑΞΩΝ.
 
Εδώ η κατάσταση είναι λίαν επιεικώς τραγική. Στο νησί που αποτελεί πόλο έλξης εκατοντάδων τουριστών είτε διαμένοντας σε τουριστικά καταλύματα, είτε στα ιδιωτικά τους σκάφη, το Πυρ/κο κλιμάκιο λειτουργεί με δύναμη 7 υπαλλήλων συμπεριλαμβανομένου και του Διοικητή αντί για 17 όπως προβλέπει η οργανική δύναμη. Ο στόλος των οχημάτων αποτελείται από 3 πυρ/κα οχήματα τα οποία δεν στεγάζονται, εκ των οποίων μόνο το 1 είναι σε ικανοποιητική κατάσταση. Οι βάρδιες στελεχώνονται από 2 ή από 1 πυροσβέστη. Οι 6 εποχικοί υπάλληλοι που προσλαμβάνονται για την περίοδο του καλοκαιριού χρησιμοποιούνται για την στελέχωση του περιπολικού. Μπορούμε να φανταστούμε τι θα συμβεί αν κληθεί να παρέχει υπηρεσίες οποιασδήποτε μορφής μια βάρδια που θα αποτελείται από 1 άτομο. Να σημειωθεί επίσης ότι το κλιμάκιο καλύπτει και το νησί των Αντιπάξων όπου αν χρειαστεί να επέμβει θα μεταβεί με ιδιωτικό πλωτό μέσο αφού πρώτα προβεί σε επίταξη.
 
   Ως συνδικαλιστικό όργανο των χαμηλόβαθμων υπαλλήλων δεν θα αποφύγουμε να αναφερθούμε στις παραβιάσεις και καταστρατηγήσεις θεμελιωδών εργασιακών δικαιωμάτων που υφιστάμεθα ως εργαζόμενοι, απόρροια της τεράστιας έλλειψης προσωπικού. Περικοπή των κανονικών αδειών του προσωπικού, κατάχρηση των επιφυλακών για να παρουσιαστεί στοιχειώδης αριθμός πυροσβεστών σε συμβάντα, υπερεργασία πέραν του ανθρωπίνως δυνατού στα μέτωπα των πυρκαγιών, είναι ενδεικτικά οι μέθοδοι με τις οποίες η Υπηρεσία προσπαθεί να καλύψει τις κενές οργανικές θέσεις.
 
    Αυτή είναι η κατάσταση πού επικρατεί με τα σημερινά δεδομένα στην Κέρκυρα. Αν οι εξελίξεις στο ασφαλιστικό οδηγήσουν μέχρι τον ερχόμενο Απρίλη και τους περίπου 20 συνολικά υπαλλήλους που έχουν συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια προς την πόρτα της εξόδου, όπως αναμένεται άλλωστε, τότε η Πυροσβεστική Υπηρεσία της Κέρκυρας θα περιέλθει στην δύσκολη θέση να μπορεί να συμπληρώσει σχεδόν μόνο ένα πυρ/κο όχημα πλήρως επανδρωμένο για την πυρασφάλεια της Κέρκυρας.
Η αναμενόμενη δε μείωση του προσωπικού στον πυρ/κό σταθμό του αεροδρομίου, θα οδηγήσει στην πτώση της κατηγορίας πυρασφαλείας του αερολιμένα, και θα δέχεται μόνο μικρότερα αεροσκάφη για προσγείωση με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό στο νησί.
 
 Συμπερασματικά και συνοψίζοντας τα παραπάνω καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η Π.Υ. Κέρκυρας χρειάζεται:
 
1)       Άμεσες προσλήψεις προσωπικού για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων .Να σημειωθεί ότι η Κέρκυρα δεν έχει συμπεριληφθεί στον τελευταίο διαγωνισμό προσλήψεων.
2)       Αύξηση της οργανικής δύναμης του προσωπικού.
3)       Αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου στόλου των πυρ/κων οχημάτων που βάσει μελετών και σε συνάρτηση της χρήσης που τους γίνεται δεν μπορούν να προσφέρουν επιχειρησιακά όταν περάσουν τα 13 χρόνια ζωής.
4)       Απόκτηση πυρ/κών οχημάτων με προδιαγραφές τέτοιες που να τους επιτρέπουν την είσοδο και την δυνατότητα επέμβασης στην παλαιά πόλη.
5)       Άμεση επίλυση του κτιριακού προβλήματος των σταθμών .                          
 
 
    Η πυρασφάλεια του νησιού μας αξίζει και πρέπει να έχει καλύτερη αντιμετώπιση.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                     
                                                                                                          
 
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Δείτε όλες τις Ανακοινώσεις Αγωνιστικών Παρατάξεων και Ενώσεων σε Αγωνιστική Κατέυθυνση